Då var det dags! Utlottning nr 1

I den första utlottningen kan man vinna allt detta! 
Det är 5 st papper, bokstäver, ett minialbum från Maya road plus lite annat smått och gott! På bilderna nedanför kommer några närbilder.




Hur gör man då för att vara med i utlottningen?
Jo man skriver en kommentar under detta inlägg.
Viktigt att skriva sin mailadress så jag kan komma i kontakt med vinnaren.
Ända tills i morgon klockan ett har man chansen att vinna. Sedan dras en vinnare av alla kommentarer. 
FRAKTEN FÅR MAN STÅ FÖR SJÄLV. 
Med posten blir det 42kr. 
(Eftersom jag inte är något företag längre har jag ingen möjlighet att stå för frakten. Bor man i hudiksvallsområdet går det bra att hämta vinsten) 
Så vad väntar ni på? Sätt igång att kommentera😄
Varje dag klockan ett kommer en ny utlottning ut här på bloggen ända fram till jul!
God jul till alla från lilla mig! Och tack för omtanken om mitt EKG. Vilket jag ska ha på mig ett dygn framöver.

Kommentarer:

1 Jennie Andersson:

Vill gärna ha detta! Håller tummarna och hoppas på tur:-)

2 Angelica:

vilka fina grejer.. :) jag är görna med i utlottningen.. :)

3 Åsa Nygårds:

Tror du kommer göra en massa människor glada på detta sätt och önskar att du själv la ut någon form av "önskelista" med din adress så att en Rak kanske kan hitta till dig ;-)

4 June Rydenfält:

Det här är ju kul nu när det snart är jul 😃.

5 Carola:

Vilken kul ide, håller tummarna.

6 Anonym:

Är gärna med i utlottningen av dessa fina scrapsaker. Bara av att titta på bilderna sätter suget igång efter att skapa något.

7 Rose-Marie:

Är gärna med i utlottningen av dessa fina scrapsaker. Bara av att titta på bilderna sätter suget igång efter att skapa något.

8 emma:

Gud va fina saker å fin sak du gör . Å hoppaa det går bra för dig kram.emma

9 Berith Hedlund:

Spännande och generös idé...håller tummarna! :)

10 Karin:

Vilket färgglatt kit! Är gärna med och tar chansen att vinna det.

11 Birgitta Svedling:

Jag skulle bli jätteglad om jag vann något. Generöst att Lotta ut så där bara.

12 Erika:

Ååååå, så snällt av dig att lotta ut detta! Jättefint!

13 Evelina Halén :

Jag håller tummarna!

14 Sussig:

Ja, vad kul med utlottningar så här före jul :)
Så gulligt av dig att hjälpa Tomten.

15 Lena:

Åh vilken trevlig idé med utlottning, jag vill gärna vara med och håller tummarna för lite tur.

16 Christina:

Kul med utlottningen men hoppas framför allt att du får ordning på ditt liv för <3 är allt :-)

17 Åsa Karlsson:

Ett fint scrappingpaket från dig skulle verkligen glädja mig.
Jag önskar dig en underbar jul, hoppas hälsan blir bra så du orkar och hinner med mycket kul!

18 Åsa Karlsson:

Ett fint scrappingpaket från dig skulle verkligen glädja mig.
Jag önskar dig en underbar jul, hoppas hälsan blir bra så du orkar och hinner med mycket kul!

19 Anna Gunnarsson:

Vilket härligt initiativ och generöst. Jag gillar färgerna skulle bli perfekt att skapa med efter alla julkort.
Med vänlig hälsning,
Annq

20 Petraso:

Ser underbart ut så jag är jätte gärna med på utlottningen

21 Jenny:

Är gärna med i utlottningen :-)

22 Henriette:

Är gärna med i utlottningen. :)

23 Erika:

Rolig idé. Som en extra spännande adventskalender :)

24 Åsa Westerström:

Jag är också gärna med på utlottning :)

25 Linda:

Åhh hoppas, hoppas...

26 Heidi Landerhall:

Hej vilken underbar vinst, vill gärna vara med i utlottningen.

27 Jeckee:

Jag håller mina tummar :)

28 Mari Berlin:

Hejsan! Vilket trevligt initiativ. Givetvis så är jag gärna med och hoppas på lite tur :)

29 Underbara jag:

från en underbar mamma till en annan, tycker jag att ditt initiativ borde primernas! Klurigt dock om du skulle utse dig själv som vinnare, så då ställer jag upp som kandidat till vinsten istället ;)

Trevlig idé!!

30 Diana Krooks :

Jag är ny på scrap o vill gärna vara med i utlottningen.

31 Petra:

Hoppas på en vinst!

32 Tina:

roligt att jag hitta till din blogg😊som alla andra.hoppas man på turen😀 synd bara att du slutat med din butik!!! Lill scrappan Tina

33 carina:

Hoppas på tur:-)

34 Jossan:

Åh va fint, pysslar för att hålla mina reumatiska fingrar "friska" med dessa fina saker skulle jag kunna göra mycket fint!!!

35 Tina:

nu hoppas denna Lill scrappa på tur🎼😀😀😀😀

36 Camilla:

villet fint lite paket.
Kul med utlottning

37 Marie D:

Åh, klart man vill vinna!! Om man nu inte skulle det - har du några husalbum kvar att sälja? Har gjort ett sådant för länge sedan men skulle hemskt gärna göra ett till!

38 Elena:

adventskalender de Lux! Jag vill så klart vara med

39 Lisbeth Bengtsson:

är jättegärna med i utlottningen😀

40 Elena :

Adventskalender deluxe! Jag vill självklart vara med och prova lyckan.

41 Ylva M:

Min syster uttalade en förtrollning över mig nu i helgen! Så nu är jag en manisk nybörjarscappare!! Så jag behöver helt enkelt allt jag kan få tag i :)

42 Tussling:

en himla generös ide att lotta ut dina överblivna saker. Är gärna med och tävlar....

43 Emma215:

vilken snäll tanke så här i juletider och vilket underbart papper med regnbågar, håller tummar och tår
Om inte annat vill jag gärna veta tillverkaren av det pappret ;)

44 Maria Simonsson:

Så generös och vad fina grejer ,hoppas på tur!

45 Judy Carlsson:

Å va rolig att du fixar en utlottning varje dag!! Hoppas på tur.

46 Tina Westrin :

Å vad spännande och vad snällt av dig! Är gärna med i utlottningen 😊

Kommentera här: