Då var vinnaren dragen

17 st var det som deltog i utlottningen om kit 2. 
Och vinnaren vart kommentar nr 16


bakom den kommentaren finns Tina. 
Grattis Tina! Ett mail kommer till dig. 

Nu har vi kommit till kit nr 3. Ett kortkit.



Kitet innehåller 4st papper, band, blommor, bling och en ursöt stämpel från Sarah kay. 

Vill du vinna detta?
1. Skriv en kommentar ( lämna mailadress)
2. Dela denna tävling på Facebook eller din blogg (så fler kan få chansen att vinna)

Vinnaren dras i morgon efter ett. 
Frakten på 36kr får man betala själv!

Kommentarer:

1 Rose-Marie:

Så fint! Hoppas turen är med mig.

2 Camilla:

Underbara kit. Är gärna med på detta

3 Pia:

Jättesött papper o stämpel

4 Christina:

Oj då har tydligen inte hängt med och missat en utlottning, men jag får försöka igen. Så fina grejer :-)

5 Eva:

Vilken fin utlottning du har. Vill gärna vara med och tävla om detta fina.

6 Tina:

nu är det delat!! Hoppas fler hittar till din blogg nu😊

7 Henriette:

O en Sarah key stämpel.. Nu hoppas jag verkligen på tur

8 Linda:

Åh vad fint. Hoppas jag har lite tur

9 Tussling:

Åh, vilket underbart kit =) Tar chansen idag också

10 Carro:

åh hoppas på tur!!!

11 Jannie:

Hoppas på turen idag!

12 Åsa Karlsson:

Detta fina kit får gärna hamna i min brevlåda. Så fint!

13 Jenny:

Hoppas på turen :-)

14 Josefin:

vilket roligt initiativ! 😄

15 Johanna:

Vad generöst av dig!!

Kommentera här: