Ny mobil och utlottning av scrapprylar!

Jag slog till och köpte mig en ny mobil idag. En iPhone 6 plus. Och jag är supernöjd😊 
I morgon runt klockan ett kommer jag starta utlottningar av scrapbookingprylar som är kvar från min webbutik, Jommas lilla krypin. En utlottning kommer att ske varje dag fram till jul. Hoppas ni hänger på. 
Nu ska jag krypa ner i sängen för i morgon ska jag sätta på mig 24 timmars EKG. Har lite problem med extraslag och svimningskänslor som jag inte får någon ordning på. 

Kommentarer:

1 Malin:

Julöverraskning.... <3

2 Anna Green:

Lycka till med EKG!

3 Anna Biberg:

julöveraskning vilken kul grej kan vara roligt att vara med på och hoppas ekg går bra

4 jenny:

Vinner gärna lite=)
Keamar

5 emma:

Hur blir man med på denna utlåtning eller tävlingen? Mvh emma

6 Mia:

Julglädje ochh julefrid <3

7 Laila Gustafsson :

Jag är jätte gärna med på dom utlottningar. Kram Laila

8 Laila:

Vad skoj med utlottning :)

9 Skruttmärtha:

jag hänger på och vill vara med i utlottningen
Kram från Gun-Britt

10 Åsa Andersson:

Åååh så härligt att höra att det finns människor med stort hjärta. Jag är gärna med på utlottningen. Hade varit julens ljuspunkt att få vinna. Hur är man med ? Kraam

11 Karolina:

Spännande med utlottning! :)
Lycka till med EKG, har själv haft både dygns- och veckomätning. Visade sig till slut att jag hade extra ledningsbanor i hjärtat, vilket de kunde gå in och bränna av. Sen försvann alla problem. Hoppas det är lätt åtgärdat för dig också :)

12 Ewa:

Så generöst - jag är väldigt gärna med i utlottningen :)

13 connie zniter:

Kommer så klart hoppas att vinde lite hoppas det går bra med ekg

14 Eva H:

hur är man med i utlottnignen då?

15 Monica :

Vad gulligt av dig att lotta ut massa roliga saker!! Ska bli spännande detta :D

16 Marie Nilsson:

Kul ide brukar ju inte vinna men jag provar vem vet

Kommentera här: